jangan menangis sayang

JANGAN MENANGIS SAYANG
(titipan buat ilham budiman)

jangan menangis sayang...
kerna airmata mu itu sangat bererti bagi ku
dan airmata itu harus kau simpan
bukan untuk kita
untuk kita ialah senyum dah ketawa
dalam lewat yang kita lalui ini

jangan menangis sayang...
nanti aku akan menangis sama..
aku hadir untuk kamu
anguerah untuk kamu
dalam garisan yang masih kekal
dan biarlah ..
kita lihat garisan itu dengan susunanNYA..

jangan menangis sayang..
aku hadir bukan untuk kamu menangis..
aku hadir bukan untuk menambahkan sedih mu
aku tahu...
kau dalam taufan yang hebat..
dan aku pun begitu
pujuk lah hati mu..
dan aku hadir sekarang
bersama mu...
dalam setiap saat suka duka dan sendu mu
aku bersama mu

jangan menangis sayang..
jika kau sayang aku..
lupakan cerita semalam..
itu adalah sebuah kenangan yang menjadi sejarah
dan kini adalah sejarak kita berdua..
kita lalui..walau penuh dengan ranjau
aku bersama mu...

pena..
20july12@ 2:00 am


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...